Alla inlägg under maj 2012

Av madelene lagerström - 29 maj 2012 18:27

Heej...! nu har jag inte bloggat på ett tag så nu kommer jag igång igen. Imorgon ska vi ha ''mark mäster skap'' jag ska hoppa höjd hopp...! jag har hoppat 1,15m men nu 1,10m

'' pinsamt för mig''. Längtar ni till helgen...? DET gör JAG ;P vi ska åka till en camping som heter Örns camping i Kungshamn. Nice :D Kramiz från //Madelene     

Av madelene lagerström - 24 maj 2012 14:10

Heej...! Nu har jag praoat det var kul särskilt på gymet :P Men naglarna var också kul:) På gymet fick jag göra mer saker:) Corpus heter gymet vi ses snart puss o kram från Madde :D

Av madelene lagerström - 22 maj 2012 07:39

Heej...! Nu har jag inte bloggat på länge :( idag ska vi i min klass visa våra filmer vi har gjort en musik video svenska Hollywood fruar och talang... Nu sitter jag i bussen till skolan. Idag ska jag åka till min moster jag ska praoa i morgon och på torsdag :) på onsdag ska jag praoa när hon gör akryl naglar och torsdag på korpus(gym) :) jag ska ta en spruta idag:"( ses //Madelene puss/kram

Av madelene lagerström - 16 maj 2012 18:19

Heej...! Nu är vi hemma från Boda Borg :( Tråkigt men sant...! Alla som var där fick en t-shirt som det stog" snabb smart smidig " på och en gratis biljett till Boda Borg i sommar och 50:- rabatt på Boda booo då är det omgjort till ett spök-hus :) ses

Av madelene lagerström - 15 maj 2012 09:46

Sitter i bilen med mina bästa kompisar Sofia och Alvida sen Ellen men hon är inte min bästakompis :) och min syster kör :) vi ska till boda Borg på klass resa :)

Av madelene lagerström - 14 maj 2012 12:35

Har gått runt långås. :) <3 Jobbigt men :) (We are young fun) är bra... Ska va med Sofia kul :D I MORGON ska vi på klass resa till Boda borg      

Av madelene lagerström - 13 maj 2012 21:02

Hej!

Här kommer min första videoblogg:D


Av madelene lagerström - 13 maj 2012 12:40

Det här är jag... Just nu surar jag för när jag ska ladda upp bilder krånglar det :( Men johanna Hjälper mig :) Vi har fotat lite spelat kort bloggat....   Johannas blogg (KLICKA)   Något förslag på bilder o sånt ni vill se på min blogg...? (kommentera) KRAM //Madde    

Presentation


HeejHeej!! Jag heter Madelene. jag är 13 år, fyller år i september. jag kommer blogga så ofta jag kan!! Jag kommer lägga upp bilder och videor så ofta jag kan. Bilderna kommer delvis va på mig och mina kompisar men även lite då och då i naturen... //Madel

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag mest ha med på min blogg?! :)
 videor
 bilder
 mode inlägg
 allt som händer
 allt som allt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards