Alla inlägg under december 2012

:D

Av madelene lagerström - 31 december 2012 23:51

Raketerna är lika höga som mig!! :)

Av madelene lagerström - 31 december 2012 16:51

Heej Heej.. Nyårs sminkad
Det är inte jag som har sminkatbdom. Haha
Men snälla hjälp jag vill ha ett nyårs löfte men kommer inte på ngt.
Har ni något förslag?!
bloggar nog mer sen bilder på raketer kommer.
//Madelene <3

Av madelene lagerström - 28 december 2012 22:53

Heej!!
Lite sent och blogga kanske men jag hann inte tidigare. Haha
Överraskningen igår va att jag fick linser.
Gud vad kul. Jag ville verkligen det.
Men idag var vi på bio(Mammas pojkar) den var bra men den kunde varit bättre.
Den verkade bättre än var den var iaf.
Jag ska sova nu så see U
//Madelene <3

Av madelene lagerström - 27 december 2012 11:29

Idag ska vi få överraskningen!!
Längtar..
Jag vet faktiskt inte vad det blir!! Jag har inte ens någon aning!
Men kul kommer det bli tror jag.
Så nu har jag spelat Fia med knuff hela morgonennästab!? men det är kul en stund men sen blir man uttråkad.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva. Jo, min omröstning. Rösta gärna.

Kramizz //Madelene :D

Av madelene lagerström - 26 december 2012 22:08

Nu ska jag sova men ska upp kl 8:00 i morgon för vi ska få en överraskning(åka iväg någon stans var inte var men det får vi se"min lillasyster och jag")
Hoppas att ni har haft en bra jul :)

//Madelene :) see you :)

Av madelene lagerström - 24 december 2012 18:58

Spets tröja, gammelrosa jeans-tights, linne med spets på baksidan, rosa vita hörlurar, svart kofta, lila bandu-top, mascara(colossal volume express), isaDora glosan eyeliner(40 chrome black) , vit tjock tröja, en silverring med rosa "pärla", ett M i silver till ett berlock halsband. Och en överraskning av mamma och 200:-
Nu är jag lycklig :)
//Madelene <3

Presentation


HeejHeej!! Jag heter Madelene. jag är 13 år, fyller år i september. jag kommer blogga så ofta jag kan!! Jag kommer lägga upp bilder och videor så ofta jag kan. Bilderna kommer delvis va på mig och mina kompisar men även lite då och då i naturen... //Madel

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag mest ha med på min blogg?! :)
 videor
 bilder
 mode inlägg
 allt som händer
 allt som allt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards