Alla inlägg under februari 2013

Av madelene lagerström - 28 februari 2013 07:17

Heej alla som är lika glada som jag och dom som e ledana/sura.
Idag ska jag och Johanna äntligen rida. Det ska blii såå kul. Vi ska fota och filma så det kmr nog filmer och bilder sen.
Nu håller jag på att packa och så. Jag ska rida på en häst /ponny som Alva ramlade av 3 gånger och hon har ridit i tre år. Jag har aldrig ridit på ridskola så jag lär RAMLA av MÅNGA gånger. Haha aja det kommer bli jätte kul ändå. Jag ska oxå värma upp niva(den hästen Johanna rider) hon är" lite" större haha tjingtjong hej då. //Madelene <3

Av madelene lagerström - 27 februari 2013 07:15

Hej alla bloggläsare!
Igår var jag med Johanna och fan.. Idag ska vi ha teori-prov(idrott) inte kul. Men i morgon ska jag och Johanna rida och på fredag så ska jag Johanna och Alva till kinna och shoppa då kommer det nog lite bilder. Några dagar att se fram emot. :D jag ska snart gå till bussen. Och jag åt nyss macka med smör och drack juice. Men på fredag blir de nog McDonalds det är awesome. Jag och Johanna satte upp lite lappar och bilder på min spegel. Så de kommer bilder på de. <3
//Madelene <3 ses

Av madelene lagerström - 25 februari 2013 20:24

Hej!
Nu finns jag på www.ask.fm/pussopuss fråga mig massor :)
I fredags var jag på kalas hos syrrans kille och i lördags var jag på ett dop som var i en lokal för en motorcykel klubb (Hawks). Idag har jag haft massa tråkiga lektioner men som tur är har jag världens bästa kompisar som alltid finns(hoppas jag)

På onsdag eller torsdag ska jag köpa biljett till ett högstadie disco som isf jag Johanna Zeb och Alva ska gå på den 15 mars. De kostar 100-150 kr för en biljett.. det är på Kinna stads hotell. Det är kul. På torsdag ska jag förmodligen rida med Johanna fast på en annan häst då.. Haha. Och på fredag ska vi kanske shoppa.. Love it ?

Jag har en kompis som typ "dissar" mig och de känns inte bra. Men hoppas hon inte gör de.
Men älskar henne iaf!! ?

Jag har inte mkt att blogga om. Så ses.
Love yeah ? //Madelene

Bild på Johannas öga (redigerat) ?
Jag(long time ago) ?
Jag igen(today) ?

Av madelene lagerström - 17 februari 2013 17:17

Heej alla glada bloggläsare..
Gillar ni stjärnor & byxor?? Kombinera då båda delarna, byxor med stjärnor. De kan ni köpa på kaphal ni såg dom nog igår på bilder jag la ut...dom kostade 250:- tror jag.
Och gillar ni linnen som är ganska stora under armarna finns det ett linne på H&M som det står "trouble maker heart breaker" de kostade 99:-
Det var några tips på snygga kläder.

Men jag ska sova hos min syster så nu är vi på väg till pizzerian i örby. Ehh vi ska äta kebab pizza och kebab talrik. Det är gott!! Bilderna kan va snea för nu bloggar jag från mobilen :D

Av madelene lagerström - 16 februari 2013 23:20

Från gbg och nya kläder <3

Av madelene lagerström - 10 februari 2013 13:02

Av madelene lagerström - 10 februari 2013 10:29

Hej!jag vet inte riktigt hur man lägger upp videos på bloggen men ska prata med Johanna så får hon hjälpa mig. men jag ska länka en sminkvideo som jag har gjort som ligger på youtube. vill du se den klicka HÄR!!


idag ska jag inte göra så mycket..... Så kommer ha väldigt trååk så komentera gärna och ställ frågor.

Ehh... jag kommer inte på så mycket att skriva, jo igår gjorde Johanna en ny heather till mig som ni nog ser!!

Jag blev nöjd me den så tack Johanna.

Vill ni skriva med mig finns jag alltid på kik, där heter jag ''ingetfunka'' jag har även instagram som ni kan följa mig på där söker ni på ''madelene99'' 

Så då ses vi väl hoppas jag <3 //Madelene som finns på kik och instagram :)

Av madelene lagerström - 9 februari 2013 22:42

Igår var jag med bästisarna och shoppade i kinna då åt vi på donken!!

Och i dag åkte vi till skene och åt pizza men vi hade inte kollat buss hem och då fanns det en buss från kinna till örby så vi gick från skene(napoli) till kinna(resecentrum) men vi kom typ 5min sent så jag fick fråga min syster kunde köra oss hem igen :)men ändå två lyckade dagar <3

Presentation


HeejHeej!! Jag heter Madelene. jag är 13 år, fyller år i september. jag kommer blogga så ofta jag kan!! Jag kommer lägga upp bilder och videor så ofta jag kan. Bilderna kommer delvis va på mig och mina kompisar men även lite då och då i naturen... //Madel

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag mest ha med på min blogg?! :)
 videor
 bilder
 mode inlägg
 allt som händer
 allt som allt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards